Lovisa vann Ulrik-mössan!


Tävlingen om Ulrik-mössan är avslutad och vinnare blev Lovisa från Rimforsa. Hennes motivering är:

"Det här kommer bli ganska svårt, för jag antar att det är många som är med i den här tävlingen, men jag ska försöka! Egentligen så tycker jag inte om att böna och be inför något som jag vill, men ibland så är det faktiskt viktigt...!

Att vinna den här ortoligt unika mössan skulle vara stort!
Helt enormt! Jag har följt Ulrik redan innan han tävlade i Lilla Melodifestivalen och jag har även varit på skivsignering med honom så jag vet ju att han "existerar" liksom, fast att det kan vara svårt att tro ibland... Men att vinna mössan och kunna sätta på sig den och VETA att Ulrik faktiskt har haft på sig den och gått omkring med den! ( bildbevis ovanför ;) )
Det kanske låter klychigt men det skulle vara som att vara med i en dröm. Ett ytterligare bevis på att han finns liksom. Snälla rara fina människor som läser min motivering, detta är något som jag verkligen vill!"


Grattis önskar vi på umunther!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback