Svar på kommentar.

Postat av: anna
Hej hej
Jag undrar bara en grej. Kan man lägga upp era bilder och skriva/ länka att den är från er?
Jag respekterar fult ut om man inte får det!
Btw. Eran blogg äger!!! :)
Kramar <3


Nej, det kan man inte. De flesta av våra bilder får inte spridas vidare, oavsett om ni länkar till oss eller inte. Det är oftast inte vi som har tagit bilderna, och därför har vi inte heller befogenheten att kunna tillåta någon publicera dessa bilder någon annanstans.

/Hanna och Sanne
Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vill veta vilket gymmnasium ulrik munther går på jätte viktigt för jag har nyligen blivit jätte kär i honom!!!!! tack sam för svar!!

2011-07-29 @ 13:34:06
URL: http://lillafrilla.bloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback