Den vinnande motiveringen.

Tjejen som vann Childhood VIP-paketet är visst ett Ulrik-fan. Superkul att hon fick vinna det, och träffa honom! Här är hennes motivering:

“Jag skulle jättegärna vilja vinna VIP-paketet eftersom Ulrik Munther är min största idol! Första gången jag upptäckte honom var på tv när han vann lilla melodifestivalen, och efter det har jag följt honom tills han slog igenom internationellt! Jag har aldrig träffat Ulrik men drömmer om att göra det, så att vinna den här tävlingen skulle göra mig superlycklig! Jag har också en kompis som älskar både Veronica Maggio och Darin, och hon fyller år bara ett par dagar innan det här. Hon har dessutom aldrig varit på Gröna Lund förut, och hon har tjatat på mig hela året om hur hon vill dit i sommar, och hur kul det låter. Så om jag vann så skulle jag kunna ge henne en födelsedagspresent hon aldrig kommer glömma! Jag tycker att World Childhood Foundation är en fantastisk organisation, därför känns det jättebra att kunna bidra på något sätt. Vi läser precis om den här organisationen i skolan, därför ska det bli jätte kul att kunna fördjupa mig lite närmare i den. Tack på förhand!”
Kommentarer
Postat av: johanna

Vem är inte galet avundsjuk på den där lyckliga tjejen?:(

En fråga bara, ungefär när kommer svaren från ulrik?

Lääängtar lite smått...

Tack för en super bra blogg! Älskar den!

Kram

2011-05-23 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback