Om idag.

Hejhej,
Idag var vi i Ulriks studio. Ulrik svarade på (nästan) alla era frågor, men svaren kommer senare. Vi skulle kunna citera, men vi kommer istället mejla frågorna till honom så får han svara på dem när han har tid. Är ni jättenyfikna på vad han svarade på er fråga kan ni ju säga till så ska vi försöka svara så gott det går...

De jamade lite också, och vi har bilder och filmer från det. Det kommer fler bilder i ett annat inlägg, men vi vet inte om vi får lägga upp filmerna då det är material från en helt ny låt som de höll på att skriva. Här får ni i alla fall ett smakprov:



Vi ska antagligen träffa dem imorgon också, innan eller efter någon av spelningarna.

/Hanna och Sanne
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättenyfiken! på vad han svarade :D

Lägg ut filmerna!

2011-05-21 @ 21:09:58
Postat av: Johanna

Jag hänger inte riktigt med! Känner ni Ulrik Munther eftersom ni får träffa honom och så? :) Måste också säga att jag tycker er blogg är grymt bra! Man får veta så mycket och ja, jag är ett stort fan av Ulrik! Han är så grymt bra, hans röst, ja jag vet inte änns vad jag ska säga ! Den är bara underbar, han är underbar ! :')

Iallafall skulle ni inte kunna förklara lite hur ni får lov att träffa honom och så? Skulle va jättekul. :)

Ha de bra! <3

2011-05-21 @ 21:23:40
URL: http://ponnycheyerna.blogg.se/
Postat av: Anna

Skulle vara jättekul med svaren! :)

2011-05-21 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback