Svar på kommentar.

Postat av: Johanna
Jag hänger inte riktigt med! Känner ni Ulrik Munther eftersom ni får träffa honom och så? :) Måste också säga att jag tycker er blogg är grymt bra! Man får veta så mycket och ja, jag är ett stort fan av Ulrik! Han är så grymt bra, hans röst, ja jag vet inte änns vad jag ska säga ! Den är bara underbar, han är underbar ! :')
Iallafall skulle ni inte kunna förklara lite hur ni får lov att träffa honom och så? Skulle va jättekul. :)
Ha de bra! <3

Det är många som frågar om detta, så vi tänkte att vi kanske ska reda ut detta. Nej, vi känner inte Ulrik.

Anledningen till att vi får träffa honom (vilket vi bara har gjort en gång, hittills) är för att vi samarbetar med hans manager Johan. Johan tyckte att det skulle vara bra om Ulrik fick träffa oss, och det tackade vi ju inte direkt nej till. :)

Egentligen ligger det en mycket längre historia bakom allt, men vi borde nog inte dra hela. Men hoppas att du (och de andra som undrat) förstår lite mer nu.

Och tack, tack, tack för de fina orden!

/Hanna och Sanne
Kommentarer
Postat av: evelina

aha då förstår ja lite.. vad sammarbetar ni med johan om då?:)

gud vad fubbigt att träffa han! goosh ja vill träffa han:(

2011-05-23 @ 23:19:15
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback