Svar på kommentar.

Postat av: Anna
Halloj!
skulle inte ni kunna skriva lite om er själva?
Typ hur gammla ni ä, varför ni startade bloggen osv...
Man vet inget om er, och det skulle vara roligt att se vilka som sitter bakom allt som skrivs! :)

Btw, er blogg är BÄST!!!! <3


Tack på förhand! :)

Hej Anna,
Vi har medvetet valt att inte skriva så mycket om oss, då vi antog att det inte skulle vara någon som är intresserad av det. Men eftersom du uppenbarligen är det kommer här en kort presentation.

Vi som driver bloggen heter Hanna och Sanne, vi är 16 respektive 14 år (födda 1994 och 1996), och är båda bosatta i Tyresö - vilket ligger söder om Stockholm. Jag, Hanna, går första året på gymnasiet - lite kuriosa är att det visade sig i lördags att jag går på samma gymnasium som någon som var i studion och jamade med Ulrik gick på!

Egentligen kan bara Sanne svara på varför den här bloggen startades. Det var hennes idé och det var hon som var drivkraften till att det hela började. Hon upptäckte nämligen Ulrik lååångt innan mig och till en början var jag faktiskt väldigt skeptisk till hans musik (feel free att slå mig, haha). Jag hängde mest på eftersom jag har drivit en annan fanblogg tidigare, och visste hur kul det var!

Jag vet inte riktigt vad mer man kan skriva, och jag får tyvärr inte tag på Sanne. Men har ni frågor är det bara att ta det i kommentarsfältet eller mejla oss på [email protected]

Och sjukt stort tack för dina fina ord, Anna!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej! Vilket gymnasium går du Hanna på? :)

2011-05-24 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback