Svar på kommentar.

Postat av: Anna
Hej ni, som driver VÄRLDENS BÄSTA BLOGG!
ulrik ska ju spela i ÖSBYHUS imorgon, men vart ligger de? Det är många som har frågat det på ulriks sida, men han har inte svarat. en sa att det ligger i älvsjö! och då kan jag ju åka dit!
om ni vet var de ligger så vore det jätte snällt att svara! :) <3


Hej Anna,
Först och främst: tack så hemskt mycket! Dina ord gör oss otroligt glada.

Örbyhus ligger utanför Uppsala, och alltså INTE vid Älvsjö. Han kommer att uppträda på Örbyhusdagen, någon gång runt ett antagligen.

Hon som sa att det ligger vid Älvsjö syftade antagligen på Örby, vilket faktiskt ligger där. Men tyvärr är det inte där han ska spela imorgon (vilket hade varit bra för oss, haha, för då hade vi också kunnat ta oss dit).

/Hanna & Sanne
Kommentarer
Postat av: Gabriel

Hej Ulrik!

Jag är extremt imponerad av vad du håller på med :) Jag undrar om dina fördelar som artist överväger nackdelarna. Jag kan tänka mig att man får gå igenom många tuffa perioder som artist/kändis.

Fortsätt med det du gör så kommer du nog komma väldigt långt :D

2011-05-30 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback